یوسف مرادیان: بازی‌ام در «سفر خورشید» شاه حاتمی قطعی شده است/ نقش منفی‌ام در«متروپل» بازخوردهای خوبی

سینما پرس: یوسف مرادیان بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فعالیت های جدیدش به خبرنگار سینما پرس گفت: «در حال حاضر حضورم در فیلم آقای شاه حاتمی با عنوان «سفر خورشید» قطعی شده و مابقی کارها هم در حد کلام است و هنوز به هیچ قطعیتی نرسیده است.»

»مرادیان در ادامه در خصوص حس و حال و سختی های بازی در یک نقش منفی که پیش از این در «متروپل» مسعود کیمیایی آن را تجربه کرده بود، اظهار داشت: «بر این باور هستم که بازی در نقش های منفی سخت تر از بازی در نقش های مثبت است و من این را در عمل تجربه کردم. چون ممکن است آن نقش، فرسنگ ها با روحیات و کارکتر من فاصله داشته باشد. ولی در عین حال کاری از این جنس؛ فرصتی را برای من فراهم کرد تا بازی ام را به چالش بکشم.»

بازیگر فیلم «متروپل» اعلام داشت: «مسعود کیمیایی جز آن دسته از کارگردانانی است که همه متفق القول معتقدند بازیگران در آثار ایشان بگونه دیگری دیده می شوند و یکسری بازی های متفاوتی را ارائه می دهند. این هم بر می گردد به هدایتی که کارگردان از بازیگر و کلیت نگاهی که به اثر دارد. چرا که کار، ساخته دست ایشان است و تک تک آدم ها را هم جلوی دوربین و هم پشت دوربین هدایت می کند.

وی افزود: «به همین دلیل معتقد هستم هر بازیگری اگر بگوید دوست ندارم با بزرگان سینما همکاری کنم، حرف واقعی دلش نیست. چرا که بازیگران دوست دارند با فیلمسازان برزگ سینما کار کنند.»

وی اضافه کرد: «من همواره مایل بودم با مسعود کیمیایی کار کنم. البته سال ها پیش قرار بود این اتفاق بیافتد؛ برای فیلم «اعتراض» که بعد به فیلم «سربازان جمعه» کشیده شد و در نهایت در «متروپل» توانستم با ایشان همکاری کنم. همان موقع به من گفتند که نقشی را برای من در نظر گرفته اند و حتی اسم شخصیت را هم به من گفتند که نام او «مظفر» است که بعد دعوت به کار شدم و در فیلم بازی کردم.

مرادیان گفت: من سالهاست که در سینما فعالیت می کنم و همیشه نقش مثبت کار کرده ام. در جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «شاهزاده ایرانی» کاندیدای سیمرغ نقش اول مرد شدم. همیشه در این مدل کارها حضور داشته ام. از اینکه این نقش منفی را بازی کرده ام خوشحال هستم چون بازخوردهای خوبی از سوی اهالی سینما و منتقدین دریافت کردم.»

مرادیان در خصوص همکاری با مسعود کیمیایی در «متروپل» گفت: « به نظر من برای هر بازیگری این حس وجود دارد که تمایل به همکاری با فیلمسازان بزرگ سینما داشته باشد. حضور من به خواست ایشان بوده و در واقع این نقش را برای من در نظر گرفته بودند.»

بازیگر فیلم «غزل» در خصوص شخصیت «مظفر» در فیلم «متروپل»، اظهار داشت: «شخصیت «مظفر» نقش منفی به معنای مطلق نیست. شخصیت «مظفر» تعریف دارد. «مظفر» مابه ازای دستمزدی که می گیرد، یک سری کارهایی را انجام می دهد. «مظفر» آدم کریه، منفور، متجاوز گر و عجیب و غریبی نیست. آدمی است که در این جامعه حضور دارد، فقط شکل هایشان متفاوت است.»

مرادیان در ادامه افزود: «من سعی کردم با انعطاف به مانند یک موم یا خمیر در اختیار کارگردان باشم و از این ماجرا پشیمان هم نیستم. در این مدت به من فیلم هایی پیشنهاد شد با کاراکترهایی منفی، ولی قبول نکردم. من در طول این سالها متوجه شدم انجام ندادن بعضی کارها، به مراتب خیلی بهتر است تا در فیلم هایی نقش اول را داشته باشم اما هیچ ثمره ای برای من نداشته باشد. سعی می کنم چشم و گوش بسته جلو نروم. اگرچه مدتی کم کار شده بودم ولی سعی کردم کارهای خوب را بپذیرم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 26 تير 1393برچسب:, | 9:21 | نویسنده : مانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.